Indien je bij het bestellen verzendkosten hebt betaald krijg je deze teruggestort. De kosten van het terugsturen van artikelen komen echter altijd voor rekening van de klant.
Artikelen kunnen onder onderstaande voorwaarden worden geretourneerd;
- Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd.
- Het artikel worden in de originele en (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigde verpakking terug gestuurd. Gebruik een omdoos of verzendzak. Gebruik niet de productverpakking als verzenddoos.
- Er is een volledig ingevuld retourformulier meegestuurd met het geretourneerde artikel. Houdt het retourformulier intact.
- De labels en etiketten zijn niet verwijderd van het artikel.
- Winkel retouren worden alleen in behandeling genomen met bijbehorende kassabon.
Mocht er iets mis zijn met je bestelling of heb je vragen over de retourvoorwaarden neem dan gerust contact op met onze klantenservice dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Je kunt ons telefonisch bereiken via; 040 295 48 32 ,of een mail sturen naar; klantenservice@intersportvdb.nl.
De volgende artikelen kun je niet retourneren;
- Cadeaubonnen
- Bedrukte kleding
Zodra je geretourneerde artikel bij ons is aangekomen ontvang je van ons een retourbevestigingsmail. Je krijgt dan je geld teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Het kan 1 tot 3 werkdagen duren voordat
het bedrag op je rekening verschijnt. De terugbetaling wordt gedaan door Worldline, onze betalingsprovider, op deze naam is de terugbetaling te vinden in je rekeningoverzicht.
Heb je betaald met een creditcard dan wordt de terugbetaling gedaan via een bankoverschrijving.