Veelgestelde vragen
Hier vind je alle vragen die al vaak gesteld zijn. Staat jouw antwoordt er niet tussen neem dan contact op via onze contactkanalen. Vraag over je bestelling? Hou dan je bestelnummer bij de hand.
Bezorgen & afhalen
- 1. Ik heb geen Track & Trace code ontvangen. Wat nu?
Wegens een storing bij PostNL wordt er niet altijd een Track & Trace code toegestuurd. Deze kunt u opvragen door een e-mail te sturen naar:
klantenservice@intersportvdb.nl .
- 2. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, het is mogelijk je bestelling gratis af te halen in één van onze winkels. U kunt voor deze optie kiezen tijdens het afrekenen.
U krijgt vervolgens per e-mail bericht zodra uw bestelling klaar ligt in het desbetreffende filiaal. Bekijk
hier het overzicht van onze winkels.
- 3. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd zodra deze is afgehandeld in ons magazijn. Wij streven ernaar om binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Als u de bestelling gaat ophalen bij een van onze filialen dan krijgt u bericht zodra het klaar ligt. Dit is normaal gesproken binnen 1 werkdag.
- 4. Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het verzenden van pakketten rekenen wij:
Nederland
€ 0,00 kosten voor afhalen bij een van onze filialen
€ 5,00 verzendkosten voor een bestelling onder de € 50,-
€ 0,00 verzendkosten voor een bestelling boven de € 50,-
België
€ 0,00 kosten voor afhalen bij een van onze filialen
€ 8,50 verzendkosten voor een bestelling
Retourneren & ruilen
- 1. Hoe kan ik een artikel retourneren?
Artikelen kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geretourneerd. De koper heeft het recht de goederen te retourneren binnen 30 dagen indien de goederen bij nader inzien niet aan de wensen voldoen, echter gelden de volgende voorwaarden:
U krijgt uw geld terug gestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Indien u bij het bestellen verzendkosten heeft betaald, krijgt u deze ook teruggestort. Bij een creditcard betaling wordt de retourbetaling ook gedaan via bankoverschrijving. Heeft u voor Klarna gekozen, dan komt uw factuur te vervallen zodra uw retourzending goede orde bij ons is aangekomen.
U heeft twee mogelijkheden tot het retourneren van het door u gekochte artikel:
1. Ruilen in de winkel
Intersport van den Broek / Biggelaar heeft zowel een webshop als vijf fysieke winkels. U kunt de producten altijd gratis retourneren bij onze fysieke winkels. Een overzicht met de dichtstbijzijnde winkel in de buurt, vindt u hier.
2. Product retourneren per pakketpost
U kunt het product ook terugsturen per pakketpost. Gebruikt u hiervoor de retoursticker die bij uw bestelling zit. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Mocht de sticker ontbreken gebruik dan het volgende adres voor de retourzending: Intersport van den Broek / Biggelaar, De Run 8301, 5504 EN te Veldhoven.
- 2. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?
U krijgt uw geld terug gestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Dit wordt gedaan door onze betalingsprovider Ingenico. Onder deze naam is de terugbetaling te vinden in uw rekeningoverzicht. Bij een creditcard betaling wordt de retourbetaling ook gedaan via bankoverschrijving. Heeft u voor Klarna gekozen bij het afrekenen, dan komt uw factuur te vervallen zodra de retourzending in goede orde bij ons is aangekomen.
- 3. Hoe kan ik een artikel ruilen?
Wilt u graag een artikel omruilen voor een grotere/kleinere maat? Dat kan, mits wij het vervangende artikel op voorraad hebben. Het beste kunt u even contact opnemen met de klantenservice, dan helpen wij u graag zo snel mogelijk.
Bestellen
- 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Na het afronden van uw bestelling sturen we u een bevestigingsmail. Als u deze mail hebt ontvangen dan kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling in goede orde is ontvangen. Mocht je er niet op vertrouwen dat uw bestelling goed is doorgekomen neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.
- 2. Hoe kan ik zien wat de status is van mijn bestelling?
Nadat wij u bestelling hebben verwerkt en meegegeven aan onze vervoerder ontvangt u van ons per e-mail een Track & Trace code. Hiermee kunt u vervolgens op de website van PostNL de status van uw bestelling volgen.
- 3. Een artikel is online uitverkocht in mijn maat, wat nu?
Regelmatig wordt het assortiment van de webshop aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer op voorraad zijn. Wilt u een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we u aan om de webshop goed in de gaten te houden.
Betalen
- 1. Kan ik veilig online betalen?
Uiteraard is de gehele bestelprocedure op onze website goed beveiligd. Voor onlinebetalingen maken wij gebruik van de diensten van Ogone (Ingenico). Zij zijn gespecialiseerd in het veilig afhandelen van onlinebetalingen en zorgen ervoor dat u bij het afrekenen wordt doorgelinkt naar hun beveiligde pagina, zodat uw betalingsprocedure niet door een derde partij kan worden overgenomen.