• Vanaf €50,- gratis levering
  • Binnen 1 werkdag verzonden
Categorieën

Veelgestelde vragen

VIP-app

  • 1. Wat is de VIP-app?
    Met de VIP-app van INTERSPORT kun je sparen voor een bedrag dat je weer bij je volgende aankoop kunt gebruiken. Hoeveel voordeel je beleeft aan de VIP-app heb je zelf in de hand. Want hoe meer je koopt, hoe meer je spaart. En jouw bedrag dat je spaart kun je weer inwisselen als korting bij jouw volgende aankoop. Zorg dat je altijd op de hoogte blijft van de voordelen van INTERSPORT VIP-app door de nieuwsbrieven, folders, magazines en onze social kanalen in de gaten te houden.
  • 2. Wat zijn de voordelen van de INTERSPORT VIP-app?
    Bij elke aankoop in de INTERSPORT-winkel of webshop spaar je automatisch als je een account hebt bij INTERSPORT. Dit VIP-spaartegoed kun je bij je volgende aankoop inzetten.
  • 3. Ik wil meedoen met sparen. Wat moet ik doen?
    Je kunt deelnemen aan het INTERSPORT VIP-app programma door de INTERSPORT VIP-app te downloaden uit de Google Play Store of de Apple store. Hier kun je jouw gegevens invullen en je zal bij je eerste aankoop direct beginnen met sparen!
  • 4. Waar kan ik de VIP-app downloaden?
    De VIP-app is te downloaden in de Google Play Store en de Apple store. De app is geschikt voor iOS (9.0 en hoger) en Android (5.0 en hoger).

  • 5. Ik heb de app gedownload. Wat nu?
    Leuk dat je de VIP-app hebt gedownload! De volgende stap is om je gegevens in te vullen. Als je al klant bent bij INTERSPORT dan kun je inloggen met het mailadres wat bekend is bij jouw INTERSPORT-winkel. Het wachtwoord is het klantnummer wat je hebt ontvangen in de brief van jouw INTERSPORT-winkel. Ben je nog geen klant of is jouw e-mailadres niet bekend bij de INTERSPORT-ondernemer dan kun je een nieuwe account aanmaken. Als je alle gegevens invult dan ontvang je meteen € 5,- VIP-spaartegoed van ons.
  • 6. Wat gebeurt er met mijn oude spaarpunten?
    Maak je geen zorgen! Alle spaarpunten t/m 5 november 2017 zijn uitgekeerd in de vorm van een waardecheque en zullen in week 45/46 worden bezorgd door Post NL. Deze cheque kun je bij alle onze winkels (Eindhoven/Veldhoven/Valkenswaard) verzilveren!

Bezorgen & afhalen

  • 1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, het is mogelijk je bestelling gratis af te halen in één van onze winkels. U kunt voor deze optie kiezen tijdens het afrekenen. U krijgt vervolgens per e-mail bericht zodra uw bestelling klaar ligt in het desbetreffende filiaal. Bekijk hier het overzicht van onze winkels.
  • 2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Uw bestelling wordt geleverd zodra deze is afgehandeld in ons magazijn. Wij streven ernaar om binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Als u de bestelling gaat ophalen bij een van onze filialen dan krijgt u bericht zodra het klaar ligt. Dit is normaal gesproken binnen 1 werkdag.
  • 3. Wat zijn de bezorgkosten?
    Voor het verzenden van pakketten rekenen wij:

    Nederland
    € 0,00 kosten voor afhalen bij een van onze filialen
    € 5,00 verzendkosten voor een bestelling onder de € 50,-
    € 0,00 verzendkosten voor een bestelling boven de € 50,-

    België
    € 0,00 kosten voor afhalen bij een van onze filialen
    € 8,50 verzendkosten voor een bestelling

Retourneren & ruilen

  • 1. Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Artikelen kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geretourneerd. De koper heeft het recht de goederen te retourneren binnen 30 dagen indien de goederen bij nader inzien niet aan de wensen voldoen, echter gelden de volgende voorwaarden:
       
    • Alleen niet gebruikte goederen in de originele en onbeschadigde verpakking
      (indien redelijkerwijs mogelijk) komen voor retournering in aanmerking.
    • De kosten van het retourneren van goederen komen altijd voor rekening van de klant.
    • De retour bon wordt volledig ingevuld meegestuurd met het te retouren artikel.
    • Labels of etiketten mogen niet worden verwijderd van de artikelen.
    • Gedragen of beschadigde artikelen kunnen wij niet retour nemen.

    U krijgt uw geld terug gestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Indien u bij het bestellen verzendkosten heeft betaald, krijgt u deze ook teruggestort. Bij een creditcard betaling wordt de retourbetaling ook gedaan via bankoverschrijving. Heeft u voor Klarna gekozen, dan komt uw factuur te vervallen zodra uw retourzending goede orde bij ons is aangekomen.

    U heeft twee mogelijkheden tot het retourneren van het door u gekochte artikel:

    1. Ruilen in de winkel
    Intersport van den Broek / Biggelaar heeft zowel een webshop als vier fysieke winkels. U kunt de producten altijd gratis retourneren bij onze fysieke winkels. Een overzicht met de dichtstbijzijnde winkel in de buurt, vindt u hier.

    2. Product retourneren per pakketpost
    U kunt het product ook terugsturen per pakketpost. Gebruikt u hiervoor de retoursticker die bij uw bestelling zit. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Mocht de sticker ontbreken gebruik dan het volgende adres voor de retourzending: Intersport van den Broek / Biggelaar, De Run 8301, 5504 EN te Veldhoven.

  • 2. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?
    U krijgt uw geld terug gestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Bij een creditcard betaling wordt de retourbetaling ook gedaan via bankoverschrijving. Heeft u voor Klarna gekozen bij het afrekenen, dan komt uw factuur te vervallen zodra de retourzending in goede orde bij ons is aangekomen.
  • 3. Hoe kan ik een artikel ruilen?
    Wilt u graag een artikel omruilen voor een grotere/kleinere maat? Dat kan, mits wij het vervangende artikel op voorraad hebben. Het beste kunt u even contact opnemen met de klantenservice, dan helpen wij u graag zo snel mogelijk.

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
    Na het afronden van uw bestelling sturen we u een bevestigingsmail. Als u deze mail hebt ontvangen dan kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling in goede orde is ontvangen. Mocht je er niet op vertrouwen dat uw bestelling goed is doorgekomen neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.
  • 2. Hoe kan ik zien wat de status is van mijn bestelling?
    Nadat wij u bestelling hebben verwerkt en meegegeven aan onze vervoerder ontvangt u van ons per e-mail een Track & Trace code. Hiermee kunt u vervolgens op de website van PostNL de status van uw bestelling volgen.
  • 3. Een artikel is online uitverkocht in mijn maat, wat nu?
    Regelmatig wordt het assortiment van de webshop aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer op voorraad zijn. Wilt u een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we u aan om de webshop goed in de gaten te houden.

Betalen

  • 1. Kan ik veilig online betalen?
    Uiteraard is de gehele bestelprocedure op onze website goed beveiligd. Voor onlinebetalingen maken wij gebruik van de diensten van Ogone (Ingenico). Zij zijn gespecialiseerd in het veilig afhandelen van onlinebetalingen en zorgen ervoor dat u bij het afrekenen wordt doorgelinkt naar hun beveiligde pagina, zodat uw betalingsprocedure niet door een derde partij kan worden overgenomen.
Divide