Shopping bag
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Shopping bag

RETOURVOORWAARDEN

RETOURTERMIJN

Vanaf het moment dat je je bestelling hebt geplaatst heb je 30 dagen de tijd om je artikel retour te sturen.

VERZEND- & RETOURKOSTEN

Indien je bij het bestellen verzendkosten heeft betaald krijg je deze teruggestort. De kosten van het terugsturen van artikelen komen echter altijd voor rekening van de klant.

RETOURVOORWAARDEN

Artikelen kunnen onder onderstaande voorwaarden worden geretourneerd;
  • Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd.
  • Het artikel worden in de originele en (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigde verpakking terug gestuurd.
  • Er is een volledig ingevuld retourformulier meegestuurd met het geretourneerde artikel.
  • De labels en etiketten zijn niet verwijderd van het artikel.

DIT KUN JE NIET RETOURNEREN

De volgende artikelen kun je niet retourneren;

  • Cadeaubonnen
  • Bedrukte kleding

WANNEER KRIJG JE GELD TERUG?

Zodra je geretourneerde artikel bij ons is aangekomen ontvang je van ons een retourbevestigingsmail. Je krijgt dan je geld teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Het kan 1 tot 3 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening verschijnt. De terugbetaling wordt gedaan door Worldline, onze betalingsprovider, op deze naam is de terugbetaling te vinden in je rekeningoverzicht.

CREDITCARD BETALINGEN

Heb je betaald met een creditcard dan wordt de terugbetaling gedaan via een bankoverschrijving.

HOE KUN JE ARTIKELEN RETOURNEREN?

Je hebt twee mogelijkheden om je artikelen te retourneren. Je kunt je artikel gratis bij een van onze winkels afgeven of, op eigen kosten, per pakketpost versturen.

GRATIS RETOURNEREN BIJ EEN VAN ONZE WINKELS

Intersport van den Broek / Biggelaar / Megastore Four Seasons heeft zowel een webshop als vijf fysieke winkels. Je kunt je artikelen kosteloos retourneren of omruilen bij onze fysieke winkels. Een overzicht van onze winkels vind je hier.

RETOURNEREN PER PAKKETPOST

Indien je kiest om je artikel per pakketpost te retourneren zijn de kosten voor eigen rekening. Via de onderstaande knop kunt je een retourlabel downloaden. Dit label kun je printen en dan op je pakket plakken. Wanneer je dit gedaan hebt kun je het pakket bij een PostNL locatie afgeven om het naar ons te verzenden.

PRODUCTEN RUILEN

Als je artikelen wil ruilen dan doe je dat via onze retourprocedure, ruilen is voor eigen rekening. Je kunt dus uw artikel retoursturen en een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste artikelen die je dan opnieuw betaalt. Wij sturen deze bestelling dan zo snel mogelijk naar u toe zodat het pakketje op tijd in huis is. Het openstaande bedrag van je retourzending krijg je binnen 3 dagen teruggestort zodra we je retourartikel ontvangen en verwerkt hebben. Aangezien het een aantal dagen duurt voordat een retourzending volledig verwerkt is raden wij dus aan om gelijk een nieuwe bestelling te plaatsen zodat je zo snel mogelijk je bestelling in huis hebt.

Meld je aan!
Divide

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid en de privacy statement.